fredag 10. mai 2013

Teamgutta litt i dvale...

Litt trege i lunta gutta nå for tia, men idag brå bestemte gjenget seg til litt forskjellige start-alternativer.

Jon og Øyvind ville til Balbergkampen, eg ville til Trysil egentlig. Men skikkelig overskyet imorrest gjorde att eg la flyplanene på hylla idag, mens totningen og Brøtningen sku til Lillehammer. Eg koblet saccovogna på Mikko og kjørte meg en fin runde, ser plutselig himmelen blir fin, panikken brer seg. Jager Mikko som fan nå, kjøre hjem og fyk til Bangsberg med Tove som sjåfør.

Blæ, skikkelig bakvind men står inn på termikk og eg pakker ut. Startet og kommer meg til Veldre før eg rett og slett må ned i noe le-greier som eg ikke likte. Jon og Øyvind er på tur nå, Øyvind må ned bak Øyer/Tretten-platået mens Jon strekker han til Frya(50km).

Steingalenligaen er også oppdatert, Jon tok noen km inn på Øyvind no, bli spennende dette :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar